donderdag 27 september 2018

April 5 2018 Diana en Vinnie weten niet meer waar Spanje ligt.







Diana is 8 jaar en sinds een paar maanden in Kapelle a.d. IJssel bij haar wat kleinere soortgenootje Jimmy. Een droommatch met Jimmy en met de familie.



‘Vermoeiend hoor zo'n leven van boswandelingen , lekker eten , knuffelen. En wat kunnen ze ontzettend uitslapen 😘 Het gaat hier allemaal prima. “Gaat nooooit meer weg”.


‘Ze heeft al een complete schoonheidsbehandeling gehad en is helemaal nagekeken door de dierenarts.’


Vinnie wordt deze zomer 3 en woont sinds november in Hoogeveen. Gedumpt op een hondenspeelplaats. Moest nog veel leren en weer vertrouwen opbouwen, maar was ook stoer en open naar mensen, en nieuwsgierig. Kijk hoe snel het kan gaan bij de juiste baasjes. Hij is al een week mee geweest op de vrachtwagen naar Denemarken. Vlekkeloos verlopen, want hij was bij de baasjes toch?

’ Soms is het net alsof het voorbestemd is. Hij vloeit zo makkelijk mee in ons levenspatroon. Alsof hij er altijd is geweest. Supertrots op het kleine ventje.



’Ik heb de status van verweesd ingeruild voor verwend. Ik ga altijd mee naar de supermarkt en vind alle aandacht voor mijn schattige uiterlijk geweldig.’
‘ Als de voordeur per ongeluk open waait, blijf ik keurig op de mat in de deuropening zitten. Ik hou van ravotten en maak daar een geluid als een pitbull bij.’


Vinnie rent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten